Automatizovaný marketingový nástroj Boldem toho umí opravdu hodně…

… ale co to přesně znamená? Cílené newslettery, SMS, dopisy, personalizace, automatizace, webové formuláře, segmentace, transakční zprávy, propojení systémů, PUSH oznámení, webhooks a rozhraní API.

Personalizace

Buďte v komunikaci osobní

Personalizované e-maily prokazatelně zvyšují angažovanost příjemců, vyšší míru otevření vašich sdělení a nižší šanci na zařazení zpráv mezi nevyžádanou poštu.

  • Skloňování

    Využijte inteligentní personalizaci Boldem, která u křestních jmen a příjmení automaticky rozpozná jejich pohlaví a vyskloňuje je do správných tvarů před odesláním kampaně. Vaše newslettery tak získají osobní charakter.

  • Individuální slevové kupóny

    Příjemcům můžete automaticky generovat jedinečné slevové kupóny a podtrhnout tak ještě více to, že vám na nich záleží. Kupónům můžete nastavit libovolnou platnost, a o samotné vkládání kupónů do zpráv se automaticky postará systém.

  • Svátky a výročí

    Boldem umí křestním jménům automaticky přiřadit datum, kdy mají svátek, a na základě toho pak snadno rozešlete automaticky e-mail, ve kterém zákazníkovi nabídnete pobídku, aby u vás nakoupil.

  • Vlastní sloupce

    Mezi pokročilejší personalizační funkce pak patří možnost si ke každému příjemci, či skupině příjemců, přiřadit libovolné vlastnosti dle vašich individuálních potřeb a podle toho jim nabízet produkty a služby.

Přesné cílení

Zvyšte tržby cílením na nejcennější zákazníky

Oslovte správnou skupinu příjemců a dosáhněte svých cílů v oblasti příjmů. Boldem nabízí nástroje pro segmentaci, které umožňují cílit na zákazníky podle jejich chování a zájmů.

  • Segmentace podle chování zákazníků

    Neplýtvejte časem a penězi a nerozesílejte hromadné zprávy naslepo! Posílejte konkrétní obsah konkrétním skupinám zákazníků! Vytvořte si segmenty zákazníků podle konkrétního chování, aktivity, nebo vlastností a zaměřte se na ty, u kterých je největší pravděpodobnost, že znovu nakoupí.

  • Cílené kampaně

    Příjemce si při vytváření kampaní můžete filtrovat podle města původu, pohlaví, jména, data posledního nákupu, nebo vlastních kritérií a těmto parametrům přizpůsobit hromadné e-maily. Společně s personalizovaným oslovením tak zákazníkům lehce ukážete, že vám na nich opravdu záleží.

  • Segmentujte pomocí formulářů

    Vytvořte si v Boldem libovolné množství formulářů, přidejte si je na svůj web a sbírejte prostřednictvím nich informace o zákaznících! Stačí vložit jeden kód z Boldem do vašeho webu či e-shopu a formuláře se dle zadaných pravidel zobrazí všem vašim návštěvníkům. Zadané informace pak najdete přímo v účtu.

Automatické scénáře na míru

Ukažte, že svým zákazníkům rozumíte

Sledujte události a aktivitu na webu, ve vaší aplikaci, nebo na dalších platformách. Sami si určíte, které události chcete sledovat a na základě nasbíraných dat si pak vytvoříte marketingové scénáře podle vlastních potřeb.

  • Co potřebujete k vlastním událostem?

    • Dostatečný počet uživatelů webu nebo aplikace, se kterými budete prostřednictvím vlastních událostí pracovat.
    • Vydefinované události, které chcete sledovat.
    • Vývojáře, kteří umí pracovat s rozhraním API a dokážou události implementovat do kódu vaší aplikace nebo webu.
    • Účet Boldem s tarifem Profi.
  • Proč pracovat s vlastními událostmi?

    • Libovolné tagování (označování) uživatelů.
    • Rozšířená segmentace uživatelů.
    • Lepší personalizace.
    • Přesnější cílení na uživatele.
    • Vytváření automatizací na míru – nemusíte se upínat jen na předdefinované aktivity na webu.
    • Automatická aktualizace údajů – nepotřebujete nekonečné množství uživatelských sloupců, prostor s vlastními událostmi je flexibilní a upravovatelný.
    • Přehled dat je srozumitelnější.
diagram znázorňující různé informace, které lze získat od návštěvníka, aby mu bylo možné nabídnout lepší nabídky

Umělá inteligence

Na tvorbu textů už nikdy nebudete sami!

Umělá inteligence ChatGPT integrovaná přímo v editoru šablon vám ušetří spoustu práce a času, když zrovna chybí kreativita pro psaní textů. Stačí jedno kliknutí a během několika sekund obdržíte text upravený dle vašeho zadání. AI v Boldem nabízí 11 možností úpravy textu.

  • Změna formulace

    Pomocí funkce přeformulování a zlepšení textu vám ChatGPT vytvoří návrh, jak vaše sdělení říct jinak.

  • Úprava délky textu

    Nechte AI původní text prodloužit nebo zkrátit, aniž by se změnila podstata sdělení.

  • Změna stylu textu

    ChatGPT zvládne upravit původní text hned do tří stylů: profesionálního, neformálního a přátelského.

  • Zpětná vazba, analýza a brainstormování nápadů

    Když zrovna není kolega po ruce, pomůže vám s rozborem textu AI.

Inteligentní automatizace pracují za vás, i když vy zrovna nepracujete

Automatizace nedokončených nákupů – opuštěný košík

Zvyšte pravděpodobnost dokončení objednávky ve vašem e-shopu nastavením automatizované kampaně, která všem nerozhodným zákazníkům automaticky připomene opuštěný košík a zvýší šanci na dokončení nákupu.

  • Jak to funguje?

    Nejefektivnější automatizovaný proces, který každý e-shopař musí zvládnout na jedničku, je záchrana nedokončených nákupů, tedy košíků opuštěných zákazníky.

    V Boldem si snadno nastavíte automatizaci ke zpracování opuštěných košíků a zvýšíte si tak pravděpodobnost dokončení objednávek ve vašem e-shopu.

    Princip automatizace je prostý. Čas od času zákazník zanechá svou objednávku v košíku a z nějakého důvodu e-shop opustí (průzkumy uvádějí, že jde až o dvě třetiny všech nakupujících). Systém Boldem tohle chování jednoznačně rozpozná a spustí vámi přednastavený řetězec e-mailů, kterými zákazníka zkusíte přilákat zpět do e-shopu a zároveň ho motivujete, aby svou ladem zanechanou objednávku dokončil.

  • Propojení Boldem s e-shopem

    Abyste mohli automatizaci využívat efektivně, je třeba si propojit účet Boldem s e-shopem. Propojení je možné provést několika kliknutími pomocí doplňku pro e-shopové platformy Shoptet, Shopify a Upgates, nebo si naprogramovat propojení vlastního e-shopu prostřednictvím Boldem API.

  • Až 70 % košíků při online nakupování zůstává opuštěných
  • Spuštěním automatizace na opuštěné košíky zvýšíte tržby
  • Nerozhodné zákazníky můžete oslovit jednou nebo více zprávami s personalizovaným obsahem
  • Do e-mailů můžete automaticky vkládat slevové kupóny
  • Automatizace na opuštěný košík může mít libovolný počet kroků oddělený časovými intervaly a podmínkami
  • Automatizaci si můžete přímo na svém webu snadno otestovat před ostrým spuštěním

Stačí si e-shop propojit s Boldem vložením kódu nebo nainstalováním doplňku v e-shopové platformě (Shoptet, Upgates, Shopify, …), navrhnout jednotlivé zprávy a inteligentní systém Boldem se postará o vše ostatní za vás.

Scénář automatizace nedokončených nákupů - opuštěný košík.

Automatizace narozenin, svátků a výročí

Narozeniny, svátky, popřípadě další výročí jsou ideální příležitostí k budování vztahů se zákazníky. Udržovat však vztahy ručně není reálné, proto je tady inteligentní automatizace od Boldem, která vám umožní zákazníky oslovovat automaticky.

  • Jak to funguje?

    Inteligentní automatizace Boldem zvládne automaticky poslat e-mail v den výročí, popřípadě libovolné množství dnů předtím. Do e-mailů můžete automaticky doplňovat slevové kódy.

    Zákazníky, kteří obdrželi výroční e-mail, můžete označit odpovídajícím příznakem a zároveň můžete sledovat, zda e-mail otevřeli, klikli v něm na odkaz, popř. zda v daný den nakoupili ve vašem e-shopu.

  • Propojení Boldem s e-shopem

    Abyste mohli automatizaci využívat efektivně, je třeba si propojit účet Boldem s e-shopem. Propojení je možné provést několika kliknutími pomocí doplňku pro e-shopové platformy Shoptet, Shopify a Upgates, nebo si naprogramovat propojení vlastního e-shopu prostřednictvím Boldem API.

  • Odeslání můžete nastavit na konkrétní datum a čas
  • Odesílat můžete podle interního kalendáře s českými a slovenskými křestními jmény
  • Odesílání je možné v den výročí, nebo libovolné množství dnů dříve či později
  • Kromě narozenin a jmenin můžete oslavit výročí registrace do e-shopu, pracovní výročí zaměstnanců, státní svátky, mezinárodní svátky, či libovolné vlastní jubileum

Stačí si e-shop propojit s Boldem vložením kódu nebo nainstalováním doplňku v e-shopové platformě (Shoptet, Upgates, Shopify, …), navrhnout jednotlivé zprávy a inteligentní systém Boldem se postará o vše ostatní za vás.

Tvorba automatizovaného scénáře v aplikaci Boldem pro narozeniny, svátky a jiných výročí.

Přivítejte nové uživatele automaticky a osobně

Zlepšete vztahy se svými uživateli. S automatizacemi Boldem už nikdy nezapomenete poslat svým nově zaregistrovaným zákazníkům přivítání – udělá to totiž automaticky za vás!

  • Jak to funguje?

    Budování dobrého vztahu se zákazníkem začíná prvním oslovením. Pozvedněte své uvítací e-maily na novou úroveň a pomozte svým potenciálním zákazníkům cítit se u vás dobře. Oslovte je automatickým, avšak plně personalizovaným e-mailem ihned po registraci, nebo po přihlášení se do seznamu příjemců.

    Nabídněte jim propagační akci nebo nákupní příležitost a označte si je v seznamu příjemců podle jejich angažovanosti.

  • Propojení Boldem s e-shopem

    Abyste mohli automatizaci využívat efektivně, je třeba si propojit účet Boldem s e-shopem. Propojení je možné provést několika kliknutími pomocí doplňku pro e-shopové platformy Shoptet, Shopify a Upgates, nebo si naprogramovat propojení vlastního e-shopu prostřednictvím Boldem API.

  • Uvítací zprávy můžete posílat v libovolném sledu oddělené časovými prodlevami
  • Zprávy můžete automaticky obohatit o slevové kódy
  • Systém Boldem rozpozná pohlaví vašeho zákazníka a pomůže vám jej automaticky oslovit jménem nebo příjmením ve správném tvaru
  • Příjemce zpráv si můžete označit příznakem podle jejich reakcí na odeslané zprávy

Stačí si propojit web s Boldem pomocí krátkého kódu, navrhnout přivítací zprávu, přiřadit seznam příjemců, vytvořit formulář a systém Boldem se postará o vše ostatní za vás.

Scénář automatické Welcome kampaně v Boldem.

Automatické reaktivační kampaně

Motivovat vaše dřívější zákazníky k dalším nákupům je s reaktivačními automatizacemi Boldem hračka!

  • Jak to funguje?

    Podobně jako je potřeba zachraňovat opuštěné košíky, je třeba si hýčkat i dřívější zákazníky. Jediným nákupem to přece nekončí! V Boldem si snadno nastavíte automatizační proces o libovolném množství kroků, který na základě vámi zadaných parametrů obešle všechny zákazníky, kteří u vás nakoupili v minulosti, ale už se nějakou dobu neukázali.

    Můžete si nastavit libovolný časový rozptyl mezi zprávami, poslat svým zákazníkům slevový kód, nebo se jich pravidelně ptát na jejich zkušenost s vaším obchodem. Fantazii se meze nekladou.

  • Propojení Boldem s e-shopem

    Abyste mohli automatizaci využívat efektivně, je třeba si propojit účet Boldem s e-shopem. Propojení je možné provést několika kliknutími pomocí doplňku pro e-shopové platformy Shoptet, Shopify a Upgates, nebo si naprogramovat propojení vlastního e-shopu prostřednictvím Boldem API.

  • Reaktivační zprávy můžete posílat v libovolném sledu a s libovolnými časovými prodlevami
  • Jednotlivé zprávy můžete automaticky obohatit o slevové kódy
  • Správně vyskloňované oslovení za vás vyřeší Boldem, který automaticky rozpozná pohlaví zákazníka
  • Příjemce zpráv si můžete označit příznakem podle jejich reakcí na přijaté zprávy – snadno tak získáte přehled o aktivních klientech, kteří vám přinášej největší zisky

Stačí si propojit web s Boldem pomocí kódu, navrhnout zprávy a vše ostatní za vás zařídí systém Boldem!

Scénář automatické reaktivační kampaně v Boldem.

Branding

Inteligentní firemní identita snadno napříč celou aplikací

Šetřete svůj čas i peníze a využívejte chytře moderní řešení Boldem, kde svou firemní identitu definujete na jednom místě a následně promítnete do e-mailových sdělení jediným kliknutím!

  • Jak to funguje?

    Firemní logo, paletu barev, a často se opakující bloky, jako jsou záhlaví, zápatí, kontaktní údaje, název produktu a podobně si v Boldem nastavíte pouze jednou a následně je elegantně použijete ve vybraných šablonách jediným kliknutím.

    Při změně některého z těchto údajů jej upravíte na jednom místě a změny se automaticky promítnou do všech existujících šablon.

    Tento elegantní postup šetří nejen vaše peníze a čas, ale eliminuje také pocit frustrace z opakovaných zbytečných činností.

  • Logo a paletu barev si nastavíte na jednom místě
  • Často se opakující bloky textu (název firmy, adresa, IČ apod.) použijete napříč aplikací jako proměnné

Testování

Testování až 4 různých variant předmětu, odesílatele i obsahu

Poznejte svoje publikum skrze plně automatizované A/B testování a posílejte svým příjemcům jen relevantní informace s obsahem, který na ně platí!

  • Jak to funguje?

    Modré nebo zelené tlačítko? Vy chcete modré, nadřízený chce zelené. S řešením vám pomůže A/B testování Boldem, které vybraným částem příjemců rozešle dvě verze newsletteru s různými tlačítky. Po určité době pak automaticky podle počtu kliknutí vyhodnotí, která varianta newsletteru příjemce zaujala nejvíce, a této části publika pak rozešle vítěznou verzi newsletteru. Vy se nemusíte už o nic starat, neboť proces probíhá zcela automaticky. Vám tento postup přinese větší míru otevření i prokliků.

  • K čemu je A/B testování dobré?

    A/B testování je důležité, protože pomáhá vyhnout se jevu, který se anglicky označuje zkratkou HIPPO (HIghest Paid Person’s Opinion) a jedná se o tendenci pracovníků upřednostňovat rozhodnutí osob s vyššími platy. A/B testování však tento jev potlačuje, neboť rozhoduje nikoli na základě subjektivních preferencí, ale podle toho, co je v danou chvíli pro vaše publikum nejefektivnější.

    A/B testování umožňuje testovat nejen typ tlačítek, tedy obsah, ale také až 4 varianty předmětů, nebo odesílatelů.

  • A jak na to?

    Postup je jednoduchý – vyberete si kombinaci, kterou chcete otestovat a na jak velké skupině příjemců, vložíte všechny testované varianty, nastavíte čas k vyhodnocení a vítěznou variantu pak Boldem automaticky odešle na většinový zbytek příjemců.

  • Automatické testování až 4 různých variant obsahu v e-mailech – např. barvy, umístění tlačítek, rozložení, obrázky, text a podobně
  • Automatické testování až 4 variant předmětů
  • Automatické testování až 4 variant odesílatelů
  • Teplotní mapa se zvýrazněním míst, na která příjemci klikali nejvíce
  • Statistiky a reporty jednotlivých rozeslaných variant, včetně varianty vítězné
Softwarový nástroj Boldem pro A/B testování emailů. Testujte 4 varianty předmětu, odesílatele a obsahu a získejte informace o svém publiku.

Rozhraní API

Rozesílání zpráv a marketingové funkce Boldem ve vašich aplikacích

Čím více dat do Boldem dostanete, tím snadněji s nimi můžete pracovat a tím lepší budou výsledky vašich marketingových kampaní.

  • Jak vám s tím pomůže rozhraní API?

    Abyste nemuseli data do Boldem nahrávat zdlouhavě a ručně, máte k dispozici rozhraní API, které umožňuje dvěma nebo více aplikacím vzájemně komunikovat pomocí sady definic a protokolů. V případě Boldem můžete prostřednictvím API využívat marketingové funkce přímo ve vaší aplikaci, nebo v podnikovém systému a jednoduše je automatizovat. Například:

    • Importování a správa příjemců
    • Odesílání a správa transakčních e-mailů
    • Vytváření a správa seznamů příjemců
    • Importování a správa slevových kupónů
    • Sledování stavu a správa objednávek
    • Správa košíků z e-shopu
  • Hotové doplňky pro e-shopové platformy

    Rozhraní API využíváme také při přípravě doplňků pro různé e-shopové platformy. V takovém případě nemusíte nic programovat a stačí si doplněk nainstalovat v administraci dané platformy. Aktuálně podporujeme instantní propojení s platformami Shoptet, Shopify a Upgates.

  • Webhooks

    Specifický způsob komunikace, který umožňuje odeslat na adresu URL vaší aplikace informaci okamžitě poté, co v aplikaci Boldem dojde k nějaké akci, kterou potřebujete sledovat. Může jít například o:

    • doručení transakčního e-mailu,
    • prokliknutí odkazu transakčního e-mailu,
    • otevření transakčního e-mailu,
    • nedoručení e-mailu z nezávažného či závažného důvodu (tzv. soft bounce vs. hard bounce),
    • odhlášení z transakčního e-mailu,
    • nebo když někdo váš e-mail označí jako nevyžádanou poštu.
  • Další možnost využití

    Rozhraní Boldem API má široké využití. Máte speciální přání? Jsme schopni vám připravit kompletní řešení na míru. Příklady řešení, na kterých jsme pracovali:

    • Sběr dat z různých zdrojů do Boldem a jejich synchronizace s interním systémem zákazníka
    • Automatické importování dat ze systému SAP do Boldem
    • Implementace marketingových prvků do Salesforce
    • Zasílání PUSH oznámení do mobilní aplikace
    • Propojení pokladny na prodejně s Boldem tak, aby zákazník po nákupu obdržel rekapitulaci nákupu na e-mailovou adresu a mobilní telefon
    • Automatická segmentace zákazníků pro newslettery podle uskutečněných nákupů – jakmile zákazník v posledním roce nakoupil určitý typ výrobku, systém ho zařadí pouze do newsletterů, které tento typ výrobku nepropagují, neboť se předpokládá, že o stejný typ výrobku nebude mít zákazník nějakou dobu zájem
    • Automatizované zasílání výpisů ve formátu PDF podle vlastní šablony s automaticky generovaným QR kódem
    • Automatizované hromadné rozesílání dopisů
API rozhraní Boldem pro integraci s webovými, mobilními nebo desktopovými aplikacemi.

Propojení

Propojení interních systémů s Boldem na míru

Boldem je flexibilní marketingový ekosystém, který lze propojit s jinými systémy. Návrh řešení pro vás rádi připravíme kompletně na míru podle vašich požadavků.

  • Jak to funguje?

    Ať už potřebujete synchronizovat kontakty se svým systémem ERP, spravovat marketingové kampaně přímo z interní aplikace CRM, nebo odesílat výpisy z účetního systému, Boldem vám vyjde vstříc.

    Zároveň nabízíme možnost lokálního řešení – Boldem můžeme nasadit přímo ve vašem podniku a veškerá data budete mít plně pod svou kontrolou a v souladu s vašimi interními směrnicemi zabezpečení.

Naplánujte si schůzku s naším obchodním konzultantem, který s vámi rád probere všechny vaše potřeby.

Transakční zprávy

Optimalizované doručování transakčních e-mailů a SMS

Faktury, informace o objednávkách, nebo obnova hesla k účtu – to všechno jsou takzvané transakční zprávy, jejichž vzhled a způsob doručení vytváří u zákazníka pocit důvěry ve značku, která je rozesílá. Proto by měl každý provozovatel udělat maximum pro jejich bezpečné doručení.

Boldem nabízí optimalizované doručování transakčních zpráv přímo z vlastního českého cloudového systému s vysokou škálovatelností na vysoké objemy.

  • Co jsou to transakční zprávy?

    Transakční zprávy jsou automatické zprávy odesílané na základě akce provedené uživatelem ve vaší aplikaci nebo na webu. Mezi běžné typy transakčních zpráv patří například žádost o obnovení hesla, informace o vytvoření účtu, potvrzení objednávky, zaslání faktury, nebo různé oznamovací e-maily.

  • Naprostá přizpůsobitelnost

    K vytváření transakčních zpráv využijete v Boldem uživatelsky přívětivý editor, kde můžete snadno využít personalizovaného oslovení křestním jménem či příjmením ve správném tvaru, který pro vás automaticky dosadí Boldem.

  • Možnosti využití

    Boldem za vás zařídí bezpečné a včasné doručení e-mailů nebo zpráv SMS z vašeho e-shopu, rezervačního systému, nebo z jiné aplikace:

    • Potvrzení o nákupu či úhradě zboží či služby
    • Výpisy stavu bankovního účtu
    • Faktury za prodej, dobropisy, reklamační protokoly
    • Žádosti o obnovení hesla
    • Informace o vytvoření nového účtu
    • Potvrzení registrace nebo rezervace
    • Poděkování za nákup nebo využití služeb
    • Potvrzení přijetí reklamace